;

Thursday, July 23, 2009

BERSAHUR YG TERAHIR PADA TAHUN1430 /2009


pada 23.07.09 /30. rejab.1430

Pada pagi itu saya susah dr biasa saya bersahur biasa la

hari ahir puasa bulan rejab (bulan allah)

selepas tu saya sms kawan baik saya ajak

bersahur nama dia fizi http://hafiziazmi.blogspot.com

masa saya sms dia masih tidor lagi

seterusnya ........

pagi tu saya masuk kelas bayak kerja letcere saya bagi kerja

dari selalu samapai saya penat dan ramai kawan saya yang takbuat pun ada ya

tidor dan ada yang main games saya pun tak tahu la nak cakap apa

pada waktu rehat ramai pulak yang nak makan tepi saya selalu tak pun

ramai macam hari dalam fikiran saya ni satu dugaan yg datang

pada sy pada hari ahir ni sabar je la .

seterusnya petang pukul 1.25.....

saya dan kawan saya wan pun pergi ke masjid slim untuk menunaikan solat zohor

kat masjid bayak kereta dari kementerian kesihatan

rupenya mereka baru balik dari meperiksa tempat yang di jangkiti

H1N1(seseme babi)

habis saya solat saya balik ke kelas petang tu bayak la pulak keje

samapi saya rasa nak jatuh je selamat ada wan dia tolong saya

dalam sejarah saya tak pernah la jadi macam ni sampai nak jatuh dan

nak pensan

ke la setakat ni la cerila saya

SELAMAT DATANG BULAN SHABAN

No comments:

;

My Song~


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com