;

Monday, July 27, 2009

gambar hari ke 3 Kursus Kepimpinan dan Pengurusan Organisasi

Hari ke tiga ..........
kali saya pun tak tahu nak cakap apa tapi saje terima kasih
Majlis belia negeri perak dengan kerjasama jabatan belia & sukan negeri perak,MBD SIIM RIVER, BSMM Cabang Tanjung Malim /Slim River
dan tempat tingal Panvill pesort ,pulau pangkor perak
dan semua orang yg telibat secara langsung dan tidak langsung
1)terima kasih daun keladi
jang lupe ajak lagi......
2) mahu gugur,gugur la nangka ,jangan di
tinpa si dahan pauh,.hendak tidor .tidot la mata ,
jangan di kenang orang yang jauh......
3)orang di sayang hamba di kenang hidup dan mati
tetap di bawa,
sunguh cantik budi bahasa ,
janagan sampai di pandang hina....
jika tesalah bahasa dan kata harap di maafkan rekan ni
di tulis dari saya sendiri sesiap yg x ada gamabar dan salah nama sori tau
buah cempedak di luar pagar ,
ambik galah tolong jolokan ,
saya budak baru belajar,
kalau salah tolong tunjukan......
jadi mat bunga je

ni la jamuan dari kumpulan yaitu saya ,abat yg tipe ni dan acu yg
lain tolong makan je....
wajah sebenar .ni kat jeti pangkor dah nak balik ke ipoh dah saya ,urussetia abg is,din,dan raja di belakang
tem hemsem boy
saya Abg acu dan raja
jamuan dari kumpulan 2
makan atas feri nak balik ke lumut
ye dapat sijil

ketibaan tetamu VIP
majlis tangkap gambar kumpulan
ni kumpulan 2 (cemada)
bawa dari kiri :abg bat,acu, perngurusi 1belia perak,percehamah dr sg siput EN Zul dan Akak zu
atas dari kiri: saleh, jerung 1(ana) hajar ,ika(minah becok) dan saya (faizal)
gadis-gadis
dapat sijil ke
teja jadi pahlawan
persiapan raja dan faizul
ok x sy panjat
latihan macam nak ambaik hadiah
gelak abg sha tahu la modul las hajar kusuk napak i raja tengok la depan modul las tu

No comments:

;

My Song~


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com