;

Monday, July 27, 2009

Program Kepimpinan dan Pengurusan Organisasi di pangkor



pada 24.07.09 / 26.0709 telah di adakan

Program Kepimpinan dan Pengurusan Organisasi di pangkor.

seramai 37 orang perseter dan 8 orang urussetia yg turut

dalam kursus .kursus ni sangat penting bagi seseorang yg ingain menjadi

perminpin yang cemelang dan bagai mana ingan nak jaga orang bawahanya.

bagi saya banyak saya boleh belajar macam mana ingin mengurus sesetuatu organisasi

bagi sesuatu persatuan atau pertubuhan.kursus ini mengajar kita

macam mana ingin buat kertas kejar surat kepada kermenterian dan

macam mana jadi perminpin yg diseganai dan jujur tidak berasuh untuk

menjadi perminpin.................

kursus ini perkonset satai bagi pendapat saya

seorang pepimping tidak boleh tisekat sanagt kerana seorang perminpin perlu

berfikiran jauh.....

bayak sy dapat berlajar dari kursus ...... terima kasih


Hari pertama di lumut dan pangkor


perceramah jemputan


saleh,saya,dan raja di jeti pangkor

raja dan saya bergamabar dengan burung


kumpulan 4


keluar malam cari makan selepas habais modul

kene denda kerana datang lambat

bagi burung makan
dalm feri

nak naik feri ke pangkor

di jeti lumut

No comments:

;

My Song~


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com